جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/29 09:06
نرگس محمد|نرگس محمدی بیوگرافی
کد خبر: 9473

عکس نرگس محمدی و حدس و گمان‌ها در مورد او!

نرگس محمدی عکسی از خود در کنار همسرش علی اوجی در خارج از کشور منتشر کرد.

نرگس محمدی بازیگر سینما است نرگس محمدی بازیگر تلویزیون ایران نیز است. نرگس محمدی همسر علی اوجی است. نرگس محمدی قبل از شروع به بازیگری پرستار بوده است. نرگس محمدی با سریال ستایش به شهرت رسید

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی در نهم فروردین 1364 در تهران به دنیا آمد و همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایشنیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

 

نرگس محمدی بیشتر شهرت خود را مدیون سریال ستایش در تلویزیون است.

علی اوجی بازیگرنقش وکیل سریال در حاشیه پیش از این نیز در سریال شوخی کردم و پژمان به ایفای نقش پرداخته بود. علی اوجی را سالها به عنوان یکی از خوش فکرترین و معتبرترین تهیه کننده های موسیقی می شناختیم. او با دعوت مهران مدیری برای بازی در مجموعه «شوخی کردم» نشان داد که در بازیگری حرف های بسیاری برای گفتن دارد و بدون تردید یکی از شیرین ترین شخصیت های سریال «در حاشیه» است. علی اوجیهنرمند متفکری است که آگاهانه در مسیر پیش رویش قدم بر می دارد. خانم محمدی متولد تهران بوده و دارای مدرک کارشناسی پرستاری است. علی اوجی نیز متولد تهران بوده و پیش از بازیگری به عنوان یک تهیه‌کننده موسیقی شناخته می‌شد. اوجی با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان و سریال شوخی کردم وارد عرصه بازیگری شده است.

عکس نرگس محمدی در کنار همسرش

نرگس محمدی

نکته شائبه برانگیز این عکس که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، احتمال بارداری نرگس محمدی است.

نرگس محمدی چرا نقش پروین اعتصامی را بازی می‌کند؟

نرگس محمدی

گفت: بیشترین تصور مردم از پروین اعتصامی همان عکس معروفی است که در کتابها دیدیم.

نرگس محمدی که به تازگی به عنوان بازیگر نقش پروین اعتصامی در نمایش پروین به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی انتخاب شده درباره این اثر و انتخابش توضیحاتی کوتاه داد. محمدی درباره بازی در نقش پروین‌اعتصامی گفت: این نقش پیشنهاد آقای کیانی بود. با توجه به علاقه من به آثار حسین کیانی و همچنین شخصیت پروین اعتصامی این نقش را پذیرفتم.

بازیگر سریال «ستایش» که در برنامه «پرانتز خبر» رادیو نمایش صحبت می‌کرد، درباره سختی‌های ایفای این نقش خاطرنشان کرد: پروین اعتصامی یکی از تاثیرگذارترین شاعران معاصر است اما متاسفانه از زندگی ایشان مطالب زیادی وجود ندارد و همین مساله کار را سخت می‌کند. اما خوشبختانه تحقیقات آقای کیانی بسیار مفصل و اساسی است که در ایفای نقش کمک بزرگی است.

بازیگر نمایش «عشق روزهای کرونا» افزود: پروین اعتصامی تنها زن شاعر معاصری است که خیلی کم به او پرداخته شده و بیشترین تصور مردم همان‌عکسی است که در کتابها دیدیم. اما اشعار ایشان پر از درد و رنج طبقه متوسط و رو به پایین جامعه در دوران تاریخی خودش است.

نرگس محمدی در پایان گفت: امیدوارم با اجرای این نقش بتوانم دین کوچکی به این شاعر زن ادا کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36a574