جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/29 07:47
اشکان خطیبی | اشکان خطیبی بازیگر | اشکان خطیبی مهاجرت
کد خبر: 12860

اشکان خطیبی بازیگر خاتون مهاجرت کرد ؟ | تصویر برج ایفل در استوری اشکان خطیبی !

اشکان خطیبی بازیگر مطرح که با نقش سرهنگ ملک در سریال خاتون طرفداران زیادی را به خود جذب کرد با انتشار تصاویری از برج ایفل در فضای مجازی غوغا کرد.

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار برخی ویدئوها و تصاویر به شائبه خروج اش از کشور و مهاجرت خود دامن زده است. اشکان خطیبی که امسال را درخشان شروع کرد و توانست با ایفای نقش سرهنگ ملک در سریال خاتون توجه تماشاگران و منتقدان را جلب کند، اخیرا با چالش هایی روبرو بوده است.اشکان خطیبی همین چند وقت قبل گفته  بود که بر اثر برخی فشارها دچار سکته قلبی شده و جان سالم به در برده است.اشکان خطیبی حالا تصاویری از برج ایفل پاریش منتشر کرده که برخی از آن به مهاجرت تعبیر کردند اما ظاهرا این تصاویر مربوط به یک شب خاص در فرانسه است که خیلی از افراد عادی هم استوری کردند.

اشکان خطیبی

در این میان برخی هم می گویند که او ممنوع الخروج است و نمی تواند از کشور خارج شود. بنابراین نباید به این ویدئوها و تصاویر استناد کرد.

رضا گلزار، پوریا پورسرخ و حالا اشکان خطیبی از معدود بازیگران ایرانی هستند که به ورزش، خصوصا بدنسازی علاقه دارند و به نوعی در پرورش اندام می‌توانند با یکدیگر رقابت داشته باشند.

اشکان خطیبی بازیگر 41 ساله ایرانی همسر  آناهیتا درگاهی است

او اخیرا در یک پست اینستاگرامی و پس از پایان پخش سریال خاتون، به تمجید از همکارانش در سریال خاتون پرداخت و نوشت: آنچه که در طول فیلم‌برداری خاتون در گیلان از چند صد همکار (هنرورم) دیدم، جز عشق به بازیگری و صبوری و احترام و پشتکار و ایثار نبود.

منبع : وقت صبح


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lqle4