جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/24 18:38
کد خبر: 15149

رونمایی علیرضا نیکبخت از تیپ جالب بهاری اش + عکس

علیرضا واحدی نیکبخت پیشکسوت جنجالی تیم استقلال با انتشار تصویر تازه ای در صفحه شخصی اش از تیپ و استایل بهاری متفاوت اش خبر داده است‌.

در طول دوران حرفه‌ای فوتبال، علیرضا نیکبخت به عنوان یکی از ستارگان برجستهٔ تیم ملی ایران شناخته می‌شد. ظاهر متفاوت او در زمین بازی همواره مورد توجه واقع شده بود و بسیاری از هواداران او را به خاطر این خصوصیت تمایزبخش به یاد می‌آوردند. با این حال، برخی افراد انتقاداتی نسبت به رفتارهای حاشیه‌ای او مطرح کرده‌اند. اما در حال حاضر، پس از مدت‌ها، علیرضا نیکبخت همچنان به عنوان یک بازیکنی متمایز و منحصربه‌فرد در زمین بازی شناخته می‌شود. استایل و شیوهٔ پوشیدن علیرضا نیکبخت در مقایسه با سایر بازیکنان همچنان قابل توجه است.

نیکبخت

حتی او در یکی از آخرین استوری های اش در صفحه شخصی اش نوشته بود که با ظاهر جدید اش دیگر کسی نمی تواند خودش را شبیه او کند.

در همین رابطه حالا این پیشکسوت جنجالی در تازه ترین فعالیت اش با انتشار تصویری از تیپ و استایل جدید بهاری اش رونمایی کرده است.

همچنین او با تگ کردن همسرش مونا نیکبخت نوشته ای عاشقانه را به او تقدیم کرده است. او خطاب به همسرش نوشته: من مست دیدار توام، گرفتار توام.

علیرضا نیکبخت با این تصویر تنها دلیل زندگی اش را معرفی کرد

به گزارش وقت صبح، علیرضا واحدی نیکبخت ستاره سابق تیم ملی فوتبال به سبب حواشی زندگی شخصی اش در تمام سال های فوتبالی اش در مرکز توجه اغلب طرفداران فوتبال قرار داشته است.

چرا که این پیشکسوت استقلال در سال های گذشته با تجربه دو ازدواج ناموفق حالا اذعان می کند که به ساحل امن زندگی خصوصی اش رسیده است.

او که در سال ۹۹ با مونا حسین پور ازدواج کرده همواره در شبکه های اجتماعی با انتشار مطالبی از رابطه عاشقانه شان صحبت می کند.

در همین خصوص حالا این پیشکسوت تیم ملی تصویر عاشقانه ای را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با واکنش های مثبت طرفداران اش مواجه شده است.

او در یک استوری عاشقانه با نمایش تصویری از خودش و همسرش در ساحل دریا خطاب به او نوشته است: اینقدر بهت وابسته شدم که حس می کنم تمام خوشحالیم به تو بستگی داره. شدی تنها دلخوشی زندگیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36eb8j