جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/29 05:13
شیوا ابراهیمی | شیوا ابراهیمی روسری | شیوا ابراهیمی حجاب
کد خبر: 9452

شیوا ابراهیمی روسری خود را از سر برداشت

شیوا ابراهیمی پس از چندین بازیگر اقدام به کشف حجاب اعتراضی کرد.

شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران هم در اعتراض به مرگ مهسا امینی، برخلاف قوانین کشور حجاب خود را برداشت.شیوا ابراهیمی (زاده ۲۹ بهمن ۱۳۵۵، شمیرانات) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. شیوا ابراهیمی در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد. شیوا ابراهیمی دارای مدرک کارشناسی تئاتر، گرایش عروسکی می‌باشد. شیوا ابراهیمی اولین کار حرفه‌ای خود در جلوی دوربین آغاز کرد شیوا ابراهیمی این کار را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی آغاز کرد.

637369713099025720+(2)

او در کپشن پست خود نوشت: من یک زن ایرانیم که سالها بود از سر اجبار و ترس روسری به سر داشتم ولی هیچوقت به خواست خودم نبوده و نخواهد بود.

این در جواب کسی است که به دروغ گفته زنان ایرانی خودشان به عنوان یک امر خودجوش حجاب زا رعایت می‌کنند و کسی هم به آنها تکلیف نکرده است.

انتشار موارد منتشر شده در شبکه های اجتماعی به معنی تایید یا رد آنها نیست و جهت اطلاع مخاطبان در این مقاله امده است.

ازدواج و وضعیت تاهل شیوا ابراهیمی

IMG-20220920-WA0013

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شیوا ابراهیمی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.شیوا ابراهیمی چند سالیست با همسرش آقای بهنام خدایاری ازدوج کرده است که ثمره این زندگی تنها یک دختر زیبا بنام نفس متولد 1381 در پونا هند می باشد.

یکی از نکات جالب بیوگرافی شیوا ابراهیمی تولد دختر او نفس در هندوستان است.تا قبل از تولد نفس نمی دانستم فرزندم دختر یا پسر است من و همسرم طرفدار این بودیم که همه چیز طبیعی باشد، وقتی دخترم بدنیا آمد واقعا سورپرایز شدیم، نفس در هند و شهری بنام پونا به دنیا آمده است

خانم ابراهیمی و خانواده اش 4 سال در هند بودند.

رابطه مادر و دختری شیوا ابراهیمی

shiva-ebrahimi-01

من و نفس بیشتر با هم دوست هستیم و گاهی وقت ها هم مثل دو خواهریم، حرف هایمان را راحت به هم می گوییم و با هم تصمیم می گیریم.

در رابطه بین فرزندان و مادران معمولا بیش تر بچه ها برای انجام کارهای شان از مادر اجازه می گیرند اما شیوا ابراهیمی به رفاقت با دخترش نفس بیشتر معتقد است ومی گوید برای انجام کارهای شان با هم مشورت می کنند و بعد تصمیم می گیرند. این مادر و دختر تفریحات ، دغدغه ها و علائق مشترک دارند ؛ با هم فوتبال تماشا می کنند و هر دو هم پرسپولیسی هستند. آنها درباره ی رابطه موفق مادر و دختری صحبت های جالبی دارند و به شما می گویند چطور از زندگی در کنار هم لذت می برند.

شیوا ابراهیمی: من و نفس بیشتر با هم دوست هستیم و گاهی وقت ها هم مثل دو خواهریم. حرف های مان را راحت به هم می گوییم و با هم تصمیم می گیریم. نفس در خیلی از کارها با من مشورت می کند ولی در نهایت تصمیم با خودش است. فکر می کنم در روزگار فعلی باید با نسل امروز بیش تر رابطه رفاقت آمیز داشت و با فرزندان دوست بود. به این صورت بیش تر می توانیم به دختر یا پسرمان نزدیک شویم. خدا را شکر رابطه من و نفس هم خیلی خوب است و با هم کلی کیف می کنیم.

شیوا ابراهیمی : تولد نفس تغییرات بنیادین در زندگی ام به وجود آورد. تولد فرزند دید آدم را نسبت به خیلی چیزها عوض می کند. مثلا دید من نسبت به آینده و خیلی چیزهای دیگر تغییر کرد و باعث بلوغم شد. کلا فکر می کنم مادر شدن در هر سنی اتفاق بیفتد بلوغ فکری را به همراه خواهد داشت. این تغییر آن قدر بزرگ است که من هر وقت می خواهم چیزی تعریف کنم می گویم «قبل از تولد نفس ، بعد از تولد نفس»و تمامی اتفاقات و خاطرات مهم زندگی ام به قبل و بعد از تولد نفس تقسیم می شوند.

در واقع کل زندگی ام کاملا به دو بخش مجزای قبل از تولد دخترم وبعد از آن تقسیم می شود. فکر می کنم تولد دخترم برایم به شکلی یک مبدا تاریخی است. غیر از این هر زنی با مادر شدن روی خیلی از خواسته هایش پا می گذارد و حتی گاهی محافظه کارتر می شود. مثلا از نظر اقتصادی؛ چون دیگر تنها نیستیم و فردی را به این دنیا آورده ایم که مسئول زندگی او هستیم و باید برای آینده اش برنامه ریزی کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39edq2