شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/10 11:28
بهاره کیان افشار | عکس جدید بهاره کیان افشار
کد خبر: 123550

عکس بازیگر سریال قهوه ترک با موهای پریشون | بهاره کیان افشار همه رامات خودش کرد

بهاره کیان افشار بازیگر بی حاشیه ایرانی است. او با سریال عاشقانه ها به شهرت رسید. عکسی جذاب از این بانوی هنرمند را در زیر می بینید.

عکسی جذاب از بهاره کیان افشار با موهای پریشان شده منتشر شده است. بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون است. بهاره کیان افشار متولد سال 1362است.  بهاره کیان افشار در  دانشگاه مهندسی کامپیوترخوانده است. شاید جالب باشد بدانید  بهاره کیان افشار کنار بازیگری ترانه سرایی هم می کند.

زندگی نامه بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 متولد شد.  این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، کارهای کامپیوتری و تبلیغاتی هم فعالیت هایی را انجام داده است.

ترانه سرایی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشاری از دوران کودکی ترانه هایی را می سرود و به واسطه آشناییت و رفت و آمدی که خانواده شان با بهرام رادان داشتند، بهرام رادان در چند قطعه از ترانه های او استفاده کرد.

قطعه تو هستی با صدای بهرام رادان با ترانه ای از بهاره کیان افشار است که سال 1392 منتشر شد و ترانه سرایی 5 قطعه از آلبوم روی دیگر بهرام رادان برعهده بهاره کیان افشار بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27kewe