دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/27 16:47
کد خبر: 15250

اولین فرزند خانم خواننده مشهور شیرین تر از قند است + عکس های جذاب

ریحانا، که در انتظار تولد فرزند دومش هست، عکس‌های جذاب و جالبی از پسرش که در حال لذت بردن از اولین عید پاک خود است، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.
ریحانا خواننده معروف عکس هایی از فرزند شیرین و بانمکش در محیط های مختلف به اشتراک گذاشت که حسابی مورد توجه کاربران قرار گرفت. در عکس‌هایی که خواننده 35 ساله از پسرش به اشتراک گذاشته است او مانند همیشه خوش اخلاق و خنده رو به نظر می‌رسد. این پسر ده ماهه در حالی که تنها پوشک پوشیده است و یک جفت گوش خرگوش بر روی سرش دارد از شکلات و شیرینی‌های عید پاک لدت می‌برد. ریحانا همچنین عکس‌های دیگر از پسر بچه‌اش در حال جمع‌ کردن تخم‌مرغ‌های عید پاک در باغی پر از خرگوش‌های واقعی نیز منتشر کرده است! ریحانا و شریک زندگی‌اش رپر مشهور آمریکایی 34 ساله مشهور به A$AP Rocky در سال قبل تولد اولین فرزند خود را جشن گرفتند.

با این حال این زوج هنوز اسم فرزندشان را فاش نکرده‌اند.

پسر ریحانا

ریحانا دومین فرزند خود را حامله است!

در ماه فوریه، ریحانا در حال اجرا در بین دو نیمه مسابقات Super Bowl  با رونمایی از برآمدگی شکمش، فاش کرد که در انتظار فرزند دوم خود است. ریحانا و A$AP Rocky در نوامبر 2020 پس از نزدیک به یک دهه دوستی رابطه احساسی خود را آغاز کردند.

این آقای رپر مشهور در مصاحبه خود با مجله GQ در ماه می سال 2021، در مورد رابطه عاشقانه خود و ریحانا صحبت کرده بود و این خانم خواننده را «نیمه گمشده» خود خوانده بود.

پسر ریحانا

او همچنین در این مصاحبه درباره آرزوهای خود برای فرزندش صحبت کرده بود: «امیدوارم بتوانم کودکانی با ذهن باز تربیت کنم. نه افرادی که تبعیض قائل می‌شوند. نمی‌خواهم یک قدیس را توصیف کنم.  واقع بینانه، من فقط یک کودک باحال با والدینی باحال می‌خواهم.»

ریحانا نیز در مقابل در مصاحبه خود با مجله Vogue بریتانیا از فرصت بزرگ کردن یک کودک و تشکیل خانواده با A$AP Rocky ابراز خوشحالی کرده بود. ریحانا هنوز تاریخ زایمان دومین نوزادش را برای عموم اعلام نکرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27qdw6