سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/21 05:54
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 123725

معرفی هتل در دبی برای اقامتی به سبک شاهان در منطقه دیره

 

دبی از محله‌های متعددی تشکیل شده که اتفاقا بافت و ساختار هر کدام با دیگری کاملا متفاوت است. در این میان مقصد بسیاری از گردشگران منطقه دیره (deira) می‌باشد. این منطقه به سرعت در حال توسعه بوده و مکان ایده‌آلی برای گشت و گذار محسوب می‌شود. اگر تصمیم گرفتید در این محله‌ی زیبا و تاریخی اقامت داشته باشید، قطع به یقین یافتن هتل یکی از دغدغه‌های اصلی شما خواهد بود. اصولا هتل های منطقه دیره دبی به دو دسته تقسیم می‌شوند: هتل‌های مقرون به صرفه و هتل‌های لاکچری. اگر می‌خواهید در طول اقامت به سبک شاهان زندگی کنید، می‌بایست یک هتل 5ستاره انتخاب نمایید. در ادامه ضمن معرفی هتل های دیره دبی ، راه و رسم زندگی شاهانه در این منطقه را به شما نشان می‌دهیم.

منطقه دیره کجاست؟

منطقه دیره یکی از محله‌های شرقی شهر دبی است که از یک طرف به خلیج فارس و از طرف دیگر به خور دبی می‌رسد. این منطقه برای گردشگران جذابیت زیادی دارد، چرا که در آن با ترکیبی از مدرنیته و سنت مواجه می‌شویم. در این شهر بازارهای طلا، ماهی و ادویه رونق زیادی دارد. دیره جایی است که هم می‌توانید خرید کنید، هم می‌توانید از آثار باستانی دیدن کنید و هم از معماری‌های سنتی و مدرن لذت ببرید. اگر مایل به بازدید از این شهر هستید، شاید بد نباشد با بهترین هتل های دبی در دیره آشنا شوید. البته قبل از هر کاری می‌خواهم شما را با جاذبه‌های گردشگری دیره آشنا کنم:

  • بازار طلا
  • بازار ادویه
  • موزه زنان بیت البنات
  • خانه تاریخی
  • مدرسه الاحمدیه
  • اکستریم سیمولیشن
  • مرکز خرید دیره سیتی سنتر
  • دلفیناریوم

طبق نظر اغلب گردشگران، اولین فاکتور جهت ثبت یک تجربه‌ی خوب و به یاد ماندنی در سفر به امارات، انتخاب هتل در دبی است. اگر تمایل به سفر سیاحتی به این شهر جذاب و دیدنی هستید، حتما یک هتل خوب پیدا کرده، سپس سفرتان را نهایی کنید.

هتل سوئیس اوتل الغریر دبی (Swissotel Al Ghurair Dubai)

یکی از بهترین هتل های منطقه دیره دبی ، سوئیس اوتل الغریر نام دارد. این هتل جمعا 428 اتاق و سوئیت دارد که همگی رو به نمای شهر یا رودخانه هستند. یکی از مهمترین نکات در انتخاب هتل دسترسی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری می‌باشد. جالب است بدانید سوئیس اوتل الغریر به مرکز خرید الغریر متصل شده و فاصله‌ی نسبتا کمی با سایر جاذبه‌های گردشگری دارد. از امکانات ویژه‌ی این هتل می‌توان به استخر، رستوران، اسپا، مرکز تناسب اندام و سرویس ماساژ اشاره کرد. در نهایت بد نیست بدانید از محل اقامت شما در این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 10 دقیقه فاصله وجود دارد. اگر به دنبال اقامتی به سبک شاهان هستید، در انتخاب این هتل زیبا شک نکنید، چرا که Swissotel Al Ghurair یک مکان بی‌نقص و ایده‌آل است.

برخی از امکانات هتل 5 ستاره Swissotel Al Ghurair Dubai

استخر روباز

پارکینگ رایگان

ترانسفر فرودگاهی

اینترنت رایگان در لابی، اتاق و فضاهای عمومی

پذیرش 24 ساعته

خدمات اتوکشی و خشکشویی

اتاق سیگار

اتاق جلسه

ماساژ

اسپا

مرکز تناسب اندام

اسکراب بدن

آرایشگاه

بیزینس سنتر

دستگاه خودپرداز

هتل سوئیس اوتل الغریر دبی (Swissotel Al Ghurair Dubai)

هتل گلدن سندز کریک دبی (Golden Sands-Dubai Creek)

یکی دیگر از هتل های منطقه دیره دبی که به معنای واقعی کلمه لوکس و لاکچری محسوب می‌شود، هتل گلدن سندز کریک است. همانطور که گفته شد، دیره در حدفاصل خلیج فارس و خور قرار گرفته است. این مرکز اقامتی در مجاورت رودخانه خور بوده و در کنار بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی ساخته شده. فاصله گلدن سندز کریک تا فرودگاه بین المللی تنها 5.7 کیلومتر است و فاصله آن از بازار طلای دبی 3.3 کیلومتر می‌باشد. هتل پیش رو با 16 طبقه و 150 اتاق امکانات ویژه‌ای نظیر استخر، اسپا و یک بار با چشم انداز پانامرایی در نظر گرفته است. در نهایت می‌توان ادعا کرد اقامت در این هتل شگفت انگیز یک تجربه عالی برای شما و خانواده رقم خواهد زد.

برخی از امکانات هتل 5 ستاره Golden Sands

استخر روباز

پذیرش 24 ساعته

پارکینگ عمومی و اختصاصی

اینترنت رایگان در لابی، اتاق و فضاهای عمومی

ماساژ

جکوزی

تناسب اندام

آرایشگاه

خدمات زیبایی

اتاق سیگار

اجاره خودرو

اتوکشی و خشکشویی

سرو انواع غذاهای بین المللی و دریایی

هتل گلدن سندز کریک دبی (Golden Sands-Dubai Creek)

هتل ال بندر روتانا کریک دبی (Al Bandar Rotana – Dubai Creek)

واقعا می‌خواهید به سبک شاهان در دیره اقامت داشته باشید؟ برخی از هتل های دیره دبی برای تحقق بخشیدن به این رویا خلق شده‌اند. ال بندر روتانا کریک دبی نام ساختمانی در شمالغربی خور است که با امکانات شگفت انگیز خود یک اقامتگاه فوق لاکچری محسوب می‌شود. این هتل در مجموع 190 اتاق و سوئیت مجهز و به روز دارد که اقامت در آنها بسیار رویایی است. فاصله کم ال بندر روتانا کریک تا فرودگاه بین المللی، مرکز تجارت جهانی، بازارها و مراکز خرید یک نکته مثبت برای اقامت در آن به شمار می‌رود.

برخی از امکانات هتل 5 ستاره Al Bandar Rotana

استخر روباز

ماساژ

سونا

جکوزی

اسپا

مرکز تناسب اندام

پارکینگ رایگان

پذیرش 24 ساعته

اجرای زنده موسیقی

اینترنت رایگان در لابی، اتاق و فضاهای عمومی

اتاق جلسه

سالن کنفرانس

سالن همایش

اجاره خودرو

هتل ال بندر روتانا کریک دبی (Al Bandar Rotana – Dubai Creek)

هتل کرون پلازا دیره دبی (Crowne Plaza Dubai Deira, an IHG Hotel)

اگر فکر می‌کنید هتل های منطقه دیره دبی که بسیار لاکچری و خاطره انگیز هستند، تمام شده، سخت در اشتباه هستید. کرون پلازا دیره دبی یکی دیگر از هتل‌هایی است که قابلیت این را دارد که گردشگران را مبهوت خود نماید. این هتل از 338 سوئیت مجلل برخوردار بوده که هر یک امکانات واقعا منحصر به فردی به میهمانان خود ارائه می‌دهند. نزدیکی این هتل به برج ساعت دیره، بازارهای طلا و ادویه و سایر مراکز خرید باعث شده بسیاری از افراد این هتل را به عنوان مقصد اول خود انتخاب نمایند. علاوه‌بر امکانات فوق لاکچری نظیر استخر، سونا، باشگاه تناسب اندام، ماساژ و ...، این هتل رستوران‌هایی برای سرو غذاهای ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و ... دارد که در نوع خود جالب است.

برخی از امکانات هتل 5 ستاره Crowne Plaza Dubai Deira

استخر روباز

پارکینگ رایگان

پذیرش 24 ساعته

ماساژ

سونا

جکوزی

اسپا

اینترنت رایگان در لابی، اتاق و فضاهای عمومی

اتاق جلسه

خدمات زیبایی

استقبال فرودگاهی رایگان

هتل کرون پلازا دیره دبی (Crowne Plaza Dubai Deira, an IHG Hotel)

رزرو بهترین هتل های دبی در دیره از طریق سایت بوکینگ

پس از معرفی هتل های منطقه دیره دبی شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چگونه باید این هتل‌ها را رزرو کرد؟ نیازی به نگرانی نیست، چرا که سایت بوکینگ با ارائه خدمات مرتبط با رزرو آنلاین هتل اینجاست تا شما را در این امر همراهی کند. سایت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما با بررسی و نظرسنجی‌های انجام شده توسط کاربران اینترنتی، به نظر می‌رسد بوکینگ بهترین گزینه برای یافتن هتل در شهر دیره باشد. جهت اقامت به سبک شاهان در دیره دبی حتما وارد سایت بوکینگ شوید و هتل خود را به واسطه این شرکت پیدا کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36kdgj