جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/09 16:20
فال تاروت | فال تاروت روزانه
کد خبر: 123425

فال تاروت روزانه | فال تاروت روزانه 10 شهریور 1402

فال تاروت 10 شهریور 1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت یک فال بسیار قدیمی است. فال تاروت بر اساس کارت هایی که دارد انجام می شود. این فال تاروت در گذشته ها دور بسیار پرطرفدار بوده است. از فال تاروت برای پیش بینی سرنوشت استفاده میشد. فال تاروت 10 شهریور جمعه را در زیر بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: ابله (وارونه)

این کارت، نشان دهنده فرصتی است برای عقب نشینی، نفس عمیق کشیدن و لذت بردن از آرامش. عجله و شتابزدگی خود را با یک پیاده روی آرام جایگزین کنید.

از آرامش یک صبح آرام، عطر یک غذای تازه، و یک سرگرمی مورد علاقه لذت ببرید. متوجه خواهید شد که زیبایی زندگی اغلب در این لحظات ساده و آرام پنهان است.

اردیبهشت

کارت تاروت: ماه (وارونه)

این کارت به شما یادآوری می کند که کمی اوضاع را تغییر دهید. از کارهای روزمره خود رها شوید، مسیری را که کمتر از آن عبور کرده اید انتخاب کنید. یک غذای جدید را امتحان کنید، یک سرگرمی جدید انتخاب کنید یا حتی رنگ موهای خود را تغییر دهید.

زیبایی فردا در چیزهای غیرمنتظره و ناآشنا نهفته است. چه کسی می داند؟ شاید فردا، روزی باشد که عشق به چیزی یا کاری جدید پیدا کنید.

خرداد

کارت تاروت: برج

برج نمادی از تغییر دگرگون کننده کننده است. اما اجازه ندهید ترس از تغییر، روحیه شما را خدشه دار کند. به هر حال تغییر چاشنی زندگی است. با استقبال از فرصت های جدید و هیجان انگیزی که به ارمغان می آورد، از آن نهایت استفاده را ببرید.

خواه تغییر در حال و هوا باشد یا تغییر در دیدگاه، همه چیز فردا در مورد یافتن شادی در چیزهای جدید است. بنابراین، به تغییرات زندگی تمایل داشته باشید و اجازه دهید برایتان یک روز هیجان انگیز و پر از شادی بسازد.

تیر

کارت تاروت: مرگ

نترسید! این کارت آنقدرها هم که به نظر می رسد، بد نیست. در واقع، درباره شروع های جدید است. پایان کهنه ها و تولد تازه هاست. فردا عادت های قدیمی خود را رها کنید، و با ترس های خود خداحافظی کنید.

یک دستور غذای جدید را امتحان کنید، یک دوست جدید پیدا کنید، یک کتاب جدید شروع کنید. فردا همه چیز در مورد جشن گرفتن شادی شروع های جدید است.

فال تاروت

مرداد

کارت تاروت: شیطان (وارونه)

فردا، روزی است برای رهایی؛ رها کردن قید و بندها و جشن گرفتن آزادی. آنچه را که مانع شما شده رها کنید و لذت رهایی را تجربه کنید.

بگذارید غرش شما در کوه ها طنین انداز شود؛ بگذارید خنده هایتان فضا را پر کند. فردا روز شماست؛ پس زندگی کنید و از تک تک لحظات آن لذت ببرید.

شهریور

کارت تاروت: به دار آویخته

این کارت نمایانگر یک دیدگاه متفاوت است. فردا از نگاه کردن به چیزها از زاویه ای جدید لذت ببرید. قهوه همیشگی خود را با یک چای گیاهی، یا روال معمول خود را با چیزی جدید عوض کنید.

به یاد داشته باشید که گاهی اوقات تغییر در دیدگاه، تنها چیزی است که برای تبدیل یک روز معمولی به یک روز خارق‌ العاده لازم است.

مهر

کارت تاروت: ملکه شمشیر

ملکه شمشیر، فردا با شوخ طبعی و دید روشن خود وارد صحنه می شود. از این روز برای از بین بردن شلوغی ها و تمرکز روی چیزهایی که واقعا برای شما مهم هستند استفاده کنید.

آن پازل دشوار را تکمیل کنید، یا آن کتاب چالش برانگیز را بخوانید. فردا، روزی است برای تحریک ذهن و لذت بردن از فعالیت های فکری. پس بگذارید ذهن تان درگیر شود.

آبان

کارت تاروت: شوالیه سکه (وارونه)

فردا، روزی برای استراحت و لذت بردن از مسیر سفر، به جای عجله به سمت مقصد است. یک پیاده روی آرام داشته باشید، یک حمام طولانی و آرامش بخش بگیرید، یا به سادگی رویاپردازی کنید. فردا همه چیز در مورد لذت بردن از لحظه حال است.

آذر

کارت تاروت: یک چوبدست

از فردا برای شعله ور کردن احساسات خود استفاده کنید. نقاشی بکشید، موسیقی گوش کنید، بنویسید، آواز بخوانید یا برقصید.

فردا، روزی است برای جشن گرفتن خلاقیت و اجازه دادن به تخیل تان برای جاری شدن. به یاد داشته باشید که هر شاهکاری بزرگی با یک جرقه کوچک شروع شده است.

دی

کارت تاروت: درویش

درخشش ملایم درویش، روز شما را روشن می کند. فردا، روزی عالی برای درون نگری و خودشناسی است. یک سفر انفرادی به یک موزه داشته باشید، از یک پیاده روی آرام در طبیعت لذت ببرید یا فقط مدتی خود را با خواندن یک کتاب سرگرم کنید. شادی را در تنهایی و خردی که به ارمغان می آورد بیابید.

بهمن

کارت تاروت: شش شمشیر

کارت شش شمشیر، زمان انتقال و تغییر را نشان می دهد. فردا برای شروعی تازه و سفرهای جدید مناسب است. کتاب جدیدی را شروع کنید، سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، یا قسمت جدیدی از شهر را کشف کنید.

هر تجربه جدید، شادی و رشد به ارمغان می آورد، پس همین فردا سفر جدیدی را آغاز کنید.

اسفند

کارت تاروت: سه چوبدست

این کارت به شما اشاره می کند که فراتر از همیشه نگاه کنید. از فردا برای کشف و گسترش افق های گسترده تر خود استفاده کنید.

در مورد یک فرهنگ جدید بیاموزید، یک غذای جدید را امتحان کنید یا یک زبان جدید یاد بگیرید. فردا در مورد یافتن شادی در تغییر است. بالاخره تنوع چاشنی زندگی است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36kdw7