یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/30 03:45
قتل | کشف شد | درگیری | جسد
کد خبر: 15356

دورهمی دوستانه به خون کشیده شد | قتل مرد جوان در شهر ری

با وقوع قتل مرد جوان در شهرری، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شد.

در روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه فعلی، مردم منطقه شهرری یک جوان جوان را که در خانه‌ای در این منطقه زندگی می‌کرد، به دلیل مرگش به مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش دادند. با اطلاع از این خبر، یک تیم از کارآگاهان اداره دهم پلیس به محل حادثه فرستاده شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. تیم جنایی در محل حادثه با جسد جوانی مواجه شدند که به دلیل یک ضربه چاقویی که به او وارد شده بود، قتل را تجربه کرده بود. بررسی‌های اولیه کارآگاهان نشان می‌داد که جانی جنایتکار پس از ارتکاب جنایت، بلافاصله از محل جنایت گریخته بود و جسد را رها کرده بود.

تجسس‌های کارآگاهان جنایی دایره ویژه قتل پلیس آگاهی حکایت از آن داشت، مقتول در دورهمی دوستانه داخل خانه حضور داشته که به دلایل نامشخصی با قاتل درگیر می‌شود و در جریان این نزاع هدف ضربه چاقو قرار گرفته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی از صحنه قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جنایت را هدف بازبینی قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی را برای ردیابی عامل این جنایت آغاز کردند.

 با دستور بازپرس ویژه قتل، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم این پرونده وارد عمل شده‌اند.

 

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ekgn6