جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/30 05:15
محمد رضا گلزار | تبریک تولد محمد رضا گلزار
کد خبر: 122133

استوری تبریک گلزار به برادرش | شباهت عجیب رضا گلزار به برادرش

محمد رضا گلزار بازیگر و خواننده ایرانی و استوری تبریک تولد برای برادرش در ادامه خواهید دید.

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران. محمد رضا گلزار خواننده و آهنگ ساز است.محمد رضا گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد.محمدرضا گلزار  با ۱۷۷ سانتی متر قد و ۸۸ کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.محمد رضا گلزار درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت.

بازیگری در دوره جوانی 

فروردین ماه ۱۳۷۹ در ۲۳ سالگی بود که در خزر شهر در کافی شاپی، ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد و به این ترتیب گلزار چند ماه بعد بعد از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.

ورود به صنعت مدلینگ 

علاقه و چهره جذاب اش باعث شد در سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۴ ساله بود تصاویرش با برند پوشاک مردانه «ایکات» بعنوان اولین فتومدل رو بیلبوردهای تبلیغاتی برود.

محمدرضا گلزار پول‌ سازترین بازیگر سینمای ایران

سالیان اسـت هرگاه در ایران واژه سوپراستار بـه گوش میخورد، اولین نامی کـه ناخودآگاه بـه ذهن می آید محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی اسـت. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در فضاهای مجازی ازجمله اینستاگرام اسـت. محمدرضا گلزار

بیزنس و انواع شغل محمد رضا گلزار 

گلزار  مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت و بعدها مدیریت رستوران انار را هم برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کردحالا دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport از نمایندگی فرانسه را اداره می کند و در دبی مرکز سولاریومی (برنزه کردن پوست) به نام سان پینت را داردشنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی اش هم در چند سال اخیر می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gp8on