سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/05 08:00
بهنوش بختیاری | استایل جنجالی بهنوش بختیاری
کد خبر: 122986

استایل جنجالی بهنوش بختیاری که مورد واکنش کاربران مجازی قراررگرفت! | بهنوش بختیاری با این استایل غوغا به پا کرد

استایل جنجالی بهنوش بختیاری در فضای مجازی غوغا به پا کرد درادامه خواهید دید.

بهنوش بختیاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.بهنوش بختیاری  29 اردیبهشت ماه 1354 به دنیا امده است. بهنوش بختیاری در محله مهرآباد جنوبی تهران متولد شد.بهنوش بختیاری  در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود به نامهای بهناز، بهزاد و بهروز دارد.بهرام بختیاری پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری دارد و اشرف خانم مادر ایشان اهل تهران است. بهنوش بختیاری و پدرش در فیلمی به نام زندگی در شهر بزرگ همبازی شده اند.بهنوش بختیاری

کودکی و خانواده بهنوش بختیاری

کودکی‌ بهنوش بختیاری هم مانند کودکی بسیاری از افراد با امید و آرزوهای بسیار گذشت. این هنرمند جنجالی در یک خانواده 6 نفره بزرگ شد و یک خواهر و 2 برادر بزرگتر از خود به نام های بهناز، بهزاد و بهروز دارد که همگی متاهلند. پدر خانم بازیگر بهرام بختیاری نام دارد که اصالتا بختیاری است و مادرش اشرف خانم اهل تهران است. جالب است که بهنوش بختیاری با پدرش در فیلم زندگی در شهر بزرگ همبازی بودند.

ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از بازیگران متاهل کشورمان است و در تیر 1387 با محمدرضا آریان، نویسنده و فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی طی یک مراسم ساده ازدواج کرد. مهریه خانم بازیگر 14 سکه بهار آزادی است و با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر، پوشیدن لباس عروس و حتی رفتن به آرایشگاه راهی خانه بخت شد و زندگی مشترکش را آغاز کرد.همسر بهنوش بختیاری کارگردانی زندگی در شهر بزرگ را بر عهده داشت. آنها زندگی آرام و عاشقانه ای را تاکنون داشته اند. ناگفته نماند بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرامش متنی را منتشر کرده بود که خبر از جدایی و طلاق اش می داد اما چند ساعت بعد با انتشار پستی این خبر را تکذیب کرد. او حتی در مصاحبه ای به شایعات درباره طلاقش خاتمه داد و تاکید کرد که از زندگی اش بسیار راضی است و قصد جدایی از همسرش را ندارد. بهنوش بختیاری در ادامه مدعی شد که وقتی همسر و همراه یک بازیگر در کنارش نباشد متاسفانه از این شایعات پیش می آید. همسر بنده به دلیل اعتقادات و طرز تفکرش مایل نیست تصویرش در جایی منتشر شود و این موضوع از روز اول ازدواج مان هم بوده و چیز جدیدی نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3na58k