سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/28 12:01
حسن یزدانی
کد خبر: 121814

سوپرایز فوق العاده حسن یزدانی برای این قهرمان | حسن یزدانی سنگ تمام گذاشت

حسن یزدانی در دیدار با قهرمان شاه چراغ با هدیه لاکچری اش سنگ تمام گذاشت.

حسن یزدانی متولد ۵ دی ماه ۱۳۷۳ است . حسن یزدانی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو است. حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱، و دو مدال نقره و یک برنز قهرمانی جهان است. حسن یزدانی سال ۲۰۱۷ از سوی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان بهترین کشتی‌گیر سال جهان انتخاب شد. حسن یزدانی پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران از نظر شمارش مدال جهانی و المپیک بالاتر از غلامرضا تختی شد.

سوپرایز فوق العاده حسن یزدانی برای این قهرمان

فرزاد بادپا از خادمان حرم شاهچراغ(ع) که در حادثه تروریستی با رشادت و شجاعت خود مانع اقدامات بیشتر فرد تروریست شده بود مهمان قهرمانان کشتی شد و حسن یزدانی، قهرمان المپپیک و جهان دوبنده خود را به این جوان دلیر استان فارس اهدا کرد.

حسن یزدانی دوبنده خود را به قهرمان حادثه شاه‌چراغ(ع) تقدیم کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این جوان شجاع اهل استان فارس با حسن یزدانی قهرمانی ۸ مداله کشتی آزاد المپیک و جهان، محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک و مدال طلا و نقره جهان و محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال های برنز جهان دیدار کرد.

در این دیدار که پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و رحیم گیوی مربی تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشتند حسن یزدانی دوبنده خود را به این جوان شجاع و دلاور ایرانی تقدیم کرد.

حسن یزدانی

زندگی شخصی حسن یزدانی قهرمان المپیک
حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. وی اعتقاد دارد که اگر برای هدفی با تمام وجود تلاش کنید حتما موفق می شوید و به آن هدف خواهید رسید.

حسن یزدانی یکی از شش کشتی گیر آزادکار ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای مسابقات المپیک شده است. او با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده بندی بهترین کشتی گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد و با توجه به سن کمش می تواند در سالهای آینده یکی از برترین کشتی گیران تاریخ ایران بشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3naebg