یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/27 16:04
کد خبر: 15244

دختر کیم کارداشیان صفحه اش را بست! | جنجال شوهر قبلی کیم کارداشیان برای دخترشان

صفحه مشترک کیم کارداشیان و دختر بزرگش، نورث، در شبکه اجتماعی تیک تاک به صورت موقت بسته شده است؛ دختر 9 ساله این ستاره از شهرت خسته شده است.

به دلیل نیاز نورث، دختر 9 ساله کیم کارداشیان به استراحت و دوری از فضای مجازی، صفحه محبوب کیم کارداشیان و دختر بزرگش در TikTok بسته شده است. این مادر مشهور همراه با دخترش یک حساب کاربری مشترک در برنامه TikTok داشتند، اما نورث به نظر می‌رسد درخواست کرده است تا برای مدتی در معرض دید عموم قرار نگیرد. حذف ناگهانی این صفحه نیز طرفداران کیم کارداشیان و دخترش را ناراحت کرده است.

زمانی که کاربران در شبکه اجتماعی تیک تاک به دنبال صفحه @kimandnorth می‌گشتند با پیامی رو به رو شدند که در آن نوشته شده بود:

«این حساب قابل دسترسی نیست» حساب کاربری کیم کارداشیان و دخترش در این شبکه مجازی با 15.5 میلیون دنبال کننده موقتا بسته شده است

. گزارش شده است که این اتفاق به درخواست نورث 9 ساله از مادرش بوده است. او از مادرش خواست تا به او اجازه دهد از زندگی در معرض دید عموم فاصله بگیرد.

منبعی نزدیک به این خانواده گزارش داده است که نورث تمایل زیادی برای کسب تجربه‌های جدید دارد و می‌خواهد پس از بیش از دو سال حضور در شبکه مجازی TikTok از کانون توجه خارج شود.

مخالفت پدر نورث با فعالیتش در فضای مجازی!

این منبع اعلام کرده است: «نورث اخیراً علاقه بیشتری برای صرف انرژی و تمرکز خود در زمینه‌های دیگر داشته است و مدتی می‌شد که به فاصله گرفتن از تیک تاک فکر می‌کرد.

مانند اکثر بچه‌ها، علایق او نیز اغلب تغییر می‌کنند. به گزارش وقت صبح بنابراین ممکن است او همین فردا به این شبکه اجتماعی بازگردد و یا دیگر هرگز این کار را انجام ندهد.»

نورث 9 ساله اولین فرزند ستاره مشهور کیم کارداشیان و همسر سابقش کانیه وست، رپر مشهور آمریکایی است.

تصمیم نورٍ برای دوری از شهرت زود هنگامش همچنین ممکن است با مخالفت آشکار کانیه، از حضور دخترش در رسانه‌های اجتماعی نیز مرتبط باشد.

این رپر مشهور در سال گذشته هنگام انتقادهای تند خود از همسر سابقش پس از جدایی، فعالیت دخترش در این شبکه مجازی را نیز به شدت مورد انتقاد قرار داد و کیم را مادری ناشایسته خواند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3woznd