شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/12 09:36
اسفناج | اسنک اسفناج
کد خبر: 123720

تا الان رژیم بودی ساندویچ میل نکردی | اما الان اسنک اسفناج و قارچ می توانید میل کنید

قطعا ترکیب اسفناج و قارچ طعمی بسیار به یادماندنی برای شما است. شما با استفاده از این دستور پخت به‌راحتی در زمانی کمتر از پانزده دقیقه به دو روش بسیار ساده می‌توانید طعم یک ساندویچ خوشمزه و مقوی را تجربه کنید.

اسنک ها انواع و اقسام بسیار مختلفی و شما می توانید خیلی راحت این اسنک ها را در خانه برای شام یا نهار یا عصرانه تهیه کنید. این بار قرار است با اسفناج که یک سبزی مفید و مقوی می باشد یک اسنک بدون نیاز به گوشت و مرغ تهیه کنید. شما می توانید به دلخواه به مواد پنیر و قارچ اضافه کنید و این اسنک را داخل ساندویچ ساز یا تابه تهیه کنید که هر دو روش را می توانید در این رسپی مشاده کنید. اسنک ها با نان تست تهیه می شود و بهتر است از نان تست تازه استفاده شود و در انتها با سس دلخواه سرو کنید. اسنک

طرز تهیه اسنک اسفناج

مرحله اول: آماده سازی اسفناج

ابتدا باید اسفناج را تمیز کنید و ساقه های اضافی را بگیرید و بعد داخل لگن آب ریخته و خوب بشورید تا گل و لای آن تمیز شود و بعد داخل آبکش ریخته و بگذارید تا خشک شود و روی تخته کار قرار داده و با چاقو برش بزنید و ریز خرد کنید.

مرحله دوم: تفت دادن مواد

در ادامه پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه به همراه کمی روغن تفت دهید تا سبک شود و بعد اسفناج را اضافه کنید و خوب تفت دهید تا آب اضافه اسنفاج کشیده و حجم آن کم شود و بعد نوبت اضافه کردن قارچ های شسته و اسلایس شده می باشد و مواد را تفت دهید تا آب اضافه قارچ نیز کشیده و در انتها نمک و فلفل سیاه اضافه کنید و مواد را از روی حرارت بردارید.

مرحله سوم: تهیه اسنک اسفناج در تابه و ساندویچ ساز

حالا باید دستگاه ساندویچ را روشن کنید تا گرم شود و کمی با روغن چرب کنید و نان تست را داخل آن قرار دهید از مواد تهیه شده روی آن قرار دهید و کمی پنیر اضافه کنید و یک نان تست روی آن قرار دهید و درب دستگاه را بسته و زمان دهید تا طلایی و برشته شود و برای پخت در تابه نیز اسنک را داخل تابه چرب شده قرار دهید و یک جسم سنگین روی آن قرار دهید تا فشرده شود و بعد برگردانید تا طرف دیگر نیز طلایی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wxbq6