سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/24 19:00
کد خبر: 15151

تیپ اسپرت همسر بلاگر سپهر حیدری در دبی غوغا کرد + عکس

انتشار تصویری از تیپ جدید و استایل مردانه همسر بلاگر سپهر حیدری، یعنی آرام جوینده، در صفحه مجازی اش، باعث جذب توجه کاربران شده است.

آرام جوینده، همسر سابق کاپیتان تیم پرسپولیس، سپهر حیدری ، با بیش از ۸۰۰ هزار دنبال کننده در صفحه مجازی خود، به عنوان یک اینفلوئنسر فعالیت می‌کند. نام و شهرت سپهر حیدری به علاوه گستردگی فعالیت‌های تبلیغاتی آرام جوینده، باعث شناخته‌تر شدن او در میان کاربران شده است. همچنین، همسر سپهر حیدری در مدتی اخیر با انتشار تصاویر هر روزه از دو پسرش، نظرات منتقدان را برانگیخته است.

همسر سپهر حیدری - آرام جوینده

چرا که آنها معتقدند او برای کسب شهرت و درآمد بیشتر حق ندارد از ویژگی های ظاهری فرزندان اش وقتی هنوز به سن قانونی نرسیده اند سوءاستفاده کند.

در همین ارتباط این چهره مجازی به تازگی تصویری را از خودش در اینستاگرام اش منتشر کرده و از تیپ و استایل تازه اش رونمایی کرده است.

آرام جوینده با انتشار تصویری از خودش در یک لباس اسپرت سفید مردانه بار دیگر با چهره ای بسیار متفاوت و فتوشاپی در این عکس ظاهر شده است.

سپهر حیدری با یادداشتی رابطه صمیمانه اش با یک ستاره را لو داد

به گزارش وقت صبح، سپهر حیدری کاپیتان سابق تیم پرسپولیس یکی از فعال ترین پیشکسوتان فوتبال کشورمان در شبکه های اجتماعی است.

البته او و همسرش آرام جوینده مدتی است به یک زوج اینفلوئنسر در فضای مجازی بدل شده اند که با انتشار تصاویری از فعالیت های روزمره شان در دوبی سوژه کاربران شده اند.

هر چند این روزها ستاره سابق پرسپولیس به یک منتقد جنجالی در صفحه شخصی اش تبدیل شده و به هر اتفاق فوتبالی در کشور واکنش تندی نشان می دهد.

او با بازنشر پستی از گلزن برتر تاریخ تیم ملی هلند موفقیت پسرش را با پیراهن باشگاه بارسلونا اسپانیا تبریک گفته است.

گفتنی است که شین کلایورت در ۹ سالگی با امضای قراردادی وارد آکادمی بارسلونا شده و به عنوان سفیر برند نایک برای این کمپانی در حال تبلیغ است.

در همین راستا حالا این ملی پوش سابق با انتشار یک استوری عجیب در اینستاگرام اش از رابطه صمیمانه اش با پاتریک کلایورت ستاره سابق بارسلونا پرده برداشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/488qaa