جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/08 03:48
محسن کیایی | لاغری محسن کیایی
کد خبر: 123230

تصویر جدید محسن کیایی بعد از لاغری شدید | محسن کیایی ببینی نمیشناسی

تصویر جدید محسن کیایی بعد از لاغر شدن در ادامه خواهید دید.

محسن کیایی بازیگر متولد 6 شهریور سال 1360 در تهران است . محسن کیایی فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است. برادر بزرگترش مصطفی کیایی کارگردان سینما است. محسن کیایی پس از پایان تحصیلات متوسطه به دانشگاه رفت و مدرشک کارشناسی رشته نمایش گرفت.محسن کیایی  فرزند دوم خانواده است و دو برادر به نام مصطفی و میلاد دارد. مصطفی 5 سال از او بزرگتر است و برادر دیگرش میلاد هم هفت سال از محسن کیایی کوچکتر است.محسن کیایی

نحوه بازیگر شدن

او در مورد بازیگری و شروع آن می گوید: در همان دوران مدرسه اولین جایزه تئاترم را گرفتم و فهمیدم استعداد بازیگری دارم، اما قبل از آن عمویم اسم من را طوطی گذاشته بود. من از آن بچه‌هایی بودم که خیلی حرف می‌زدم و جوک‌های بی‌مزه تعریف می‌کردم و به همین دلیل عمویم من را طوطی صدا می‌زد.

در مدرسه هم دبیرهای پرورشی‌مان به خاطر حضور من در تئاتر به حدی من را قبول داشتند که کلید اتاقشان را به دست من می‌دادند و تئاتر هم بهانه‌ خوبی برای از کلاس در رفتن بود. ما به بهانه تئاتر از کلاس بیرون می‌آمدیم و دورهم جمع می‌شدیم و بعد هم دوستانمان را جمع و برایشان اجرا می‌کردیم تا اینکه در ۱۷ سالگی اولین تئاتر حرفه‌ای ام را در جشنواره نمایشگران فردا در کرج روی صحنه اجرا کردم.

نخستین ایفای نقش و نخستین سریال

او برای نخستین بار در سال 1379 با سریال کودک رویای گلی بازیگری را تجربه کرد و سپس در همان سال در سریال پرده نشین در نقش یک روحانی ایفای نقش کرد و همین نقش او باعث شهرت او شد. با بازی در سریال راه در رو به کارگردانی سعید آقاخانی معروف شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bpgdv