چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/31 08:30
بهاره رهنما | لاغری بهاره رهنما
کد خبر: 122307

چهره جدید بهاره رهنما بعداز لاغری | لاغری با بهاره رهنما چی ساخت؟

بهاره رهنما بازیگر ایرانی و چهره جدید بعد از لاغری اش در ادامه خواهید دید.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . بهاره رهنما متولد 10 آذر سال 1352 در شهر اراک می باشد.بهاره رهنما  لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. پدر بهاره رهنما جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی که بازیگر است.خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.بهاره رهنما

دوستی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

 

دوستی من و پیمان مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد که دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از ۱۷ سالگی او را می شناسم و از ۱۹ سالگی به صورت رسمی در کنارش بوده ام.

بی تردید پیمان قاسم خانی بهترین گزینه برای ازدواج برایم بود. دوستانم برخی اوقات می گویند مردان ایرانی نمی توانند زنی مانند تو که اینقدر فعال هستی را تحمل کنند. احتمالا حق با آنهاست چون پیمان در مقابل من خیلی صبور است.

اولین بار که پیمان را دیدم یک دختر ۱۷ ساله بودم و بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بودم وارد دانشگاه شده بودم. یک روز زمانی بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی با هم آشنا شدیم و بعد از چند سال ازدواج کردیم.

ازدواج دوم بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۶ برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما با انتشار پستهایی از مراسم عروسی اش در کنار همسر دومش، در صفحات خود این خبر را اعلام نمود.

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشی ژاکسی هاینس و شرکت پارس پخش کهن است. او اولین تولید کننده کرم شترمرغ در ایران است!

بهاره رهنما پیش از ازدواج، با امیر خسرو عباسی همکاری و برای آن تبلیغ می کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dz5zj