پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/26 15:19
کد خبر: 1689

خبر شوکه کننده درباره گلشیفته فراهانی + عکس

گلشیفته فراهانی با هشت پله صعود، در رده اول سلبریتی‌های مورد علاقه کاربران IMDb قرار گرفت.

گلشیفته فراهانی با نام شناسنامه‌ای «رهاورد فراهانی» زاده ۱۹ تیر ۱۳۶۲ است.گلشیفته فراهانی در تهران متولد شد.گلشیفته فراهانی هنرپیشه،خواننده و نوازنده اهل ایران است.گلشیفته فراهانی در ۳۵ فیلم نقش داشته است که بسیاری از آن‌ها در جهان شناخته شده‌اند.گلشیفته فراهانی در جایزه سزار ۲۰۱۴، برای بازی در سنگ صبور نامزد دریافت جایزه امیدبخش‌ترین بازیگر زن شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره را برای بازی در بوتیک دریافت کرد.گلشیفته فراهانی در فیلم درام درباره الی (۲۰۰۹) درخشید، فیلمی که جایزه بهترین روایت جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۰۹ و خرس نقره‌ای را از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرد. پس از این فیلم، هرگز در ایران کار نکرد. وی هم‌اکنون در پاریس، فرانسه زندگی می کند.

 

بازیگر مهاجرت کرده ایرانی , خانم گلشیفته فراهانی با هشت پله صعود، در رده اول سلبریتی‌های مورد علاقه کاربران IMDb قرار گرفت.

گلشیفته فراهانی

 

بخاطر مخالفت ثبت احوال با نام گلشیفته در شناسنامه نامش رهاورد درج شده، پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیم نیا هر دو از بازیگران باسابقه هستند.

 

گلشیفته فراهانی به تازگی در نقش دختری به نام «مگی» در فیلم «وارونه» یا «قسمت بالایی» (The Upside) به کارگردانی «نیل برگر» بازی کرده است. او در این فیلم با «نیکول کیدمن»، «برایان کرانستون» و «کوین هارت» همبازی است. گلشیفته، در مصاحبه ای درباره نقش خود در فیلم (The Upside) گفت: «مگی، یک تراپیست است. او خیلی قوی و فعال است و مثل بقیه افراد در کارش احساساتی نمی شود و می خواهد کارش رو به بهترین نحو انجام دهد.»

گلشیفته فراهانی

گلشیفته همچنین درباره همبازی شدن با «کوین هارت» گفت: «او بسیار دوست داشتنی و شوخ است و در این پروژه خیلی چیزها از او یاد گرفتم اما فکر می کنم پشت این همه شوخی و خنده که می بینم او خیلی حساس و آرام و تودار است. او به جزئیات توجه زیادی دارد و بسیار مهربان است و کار کردن با او خیلی دوست داشتنی است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qd5p2