یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/31 06:36
قیمت بلیط | اربعین
کد خبر: 122292

قیمت بیلط برای اربعین سر به فلک زد | آخرین قیمت بیلط اربین همه را نگران کرد

سازمان هواپیمایی اعلام کرد: فروش بلیت ۱۷ میلیون تومانی پروازهای اربعین مربوط به ایرلاین‌های خارجی است.

 

روزهای نزدیک به اربعین زمزمه سفر به سرزمین کربلا را می‌توان از زبان مردمی از قشرهای مختلف شنید. گاهی افراد مختلف همه طول سال را منتظر می‌مانند تا در روز اربعین راهی کربلا شوند. پس از اطمینان از شرایط ویزا و اعتبار گذرنامه، نوبت به خرید بلیط پرواز اربعین می‌رسد. هرچند مسافران می‌توانند به‌شکل زمینی سفر کنند؛ اما با انتخاب این روش، چند روز در مسیر خواهند بود. سفر با اتوبوس یا ماشین شخصی به کربلا کار چندان راحتی نیست. اگر زمان زیاد سفراربعین  را هم درنظر نگیریم، عدم دسترسی به امکانات کافی دلیل محکمی برای ترجیح سفر هوایی است. قیمت بلیط هواپیما اربعین کمی گران‌تر از سفر زمینی برآورد می‌شود؛ اما به مزایایش می‌ارزد!اربعین

طبق بررسی‌های به عمل آمده و پایش‌های سازمان هواپیمایی کشوری فروش بلیت‌های عتبات عالیات با نرخ‌های ۱۴ تا ۱۷ میلیون مربوط به شرکت‌های هواپیمایی خارجی است و این شرکت‌ها به صورت کانکشن مسافران را به نجف یا بغداد منتقل می‌کنند.

یازرلو تصریح‌ کرد: همچنین مطابق نرخ‌های تعیین شده تاکنون تخلفی از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی با موضوعیت گرانفروشی بلیط‌های بازه اربعین گزارش نشده است.

وی توضیح داد: مواردی که از سوی شرکت هواپیمایی در سایت‌های مختلف نمایش شده از طریق سایت‌های غیرمجاز برای فروش بلیت بازه زمانی اربعین بوده که از طرف این سازمان به دادسرای فرودگاه مهرآباد جهت انسداد این سایت‌ها منعکس شد.

یازرلو افزود: همچنین تاکنون پنج دفتر خدمات مسافرت هوایی متخلف که مجاز به ارائه بلیت‌های بازه اربعین نبودند، تعلیق شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wxvj5